موضوع اصلی محتوا، تعداد کلمات مورد نظر کارفرما، نوع محتوای مورد نظر، زمان داده شده برای تولید محتوا، ارائه خدمات اضافه، کیفیت محتوا و حجم محتوا از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا هستند.
محتوا پادشاه است…
احتمالا این جمله را بارها شنیده اید بخصوص اگر صاحب یک وبسایت هستید. اما واقعا “تولید محتوا و مقاله نویسی” به چه میزان در افزایش اعتبار، فروش و دیده شدن یک وبسایت کمک می کند؟ جواب ساده است: “خیلی خیلی زیاد”.
یک وبسایت با طراحی بسیار زیبا و درخور کسب و کارتان را تصور کنید. هر کلمه ای و هر جمله ای که در این وبسایت وجود دارد، محتوا محسوب می شود. هر جمله ای که به محتوای وبسایت خود می افزایید، در واقع به آن ارزشی جدید افزوده اید. پس مهم است که محتوای شما چقدر کسب و کار شما را توصیف می کند و چقدر به خدمات، محصولات و آرمان های کسب و کار شما مربوط است. بله درست حدس زدید، محتوای شما در نمایش شخصیت کسب و کار شما، از طراحی وبسایتتان نیز مهم تر است.
در ادامه، در مورد ویژگی های یک محتوای خوب و تعرفه های “تولید محتوا و مقاله نویسی” توسط تیم متخصص تولید محتوای آرمووب، خواهیم پرداخت.
قبل از اقدام به تولید محتوا با مقاله نویسی برای وبسایت خود، ضروری است که بدانید هدف شما در کوتاه و بلند مدت از این سرمایه گذاری چیست. اگر تصور می کنید با مقاله ای که امروز در وبسایت خود منتشر می کنید و یا تبلیغ نویسی و تولید محتوا برای یکی از محصولات خود، فردا مشتریان بیشتری خواهید داشت و درآمد چند برابر خواهد شد، لازم است دست نگه دارید! چرا که سرویس اشتباهی را برای هدف خود انتخاب کردیده اید.
تولید محتوا و مقاله نویسی برای یک وبسایت موفق امری مدون، دارای زمانبندی و پیوسته است. فرض کنید هر مقاله 1000 کلمه ای، یک اعتبار مرتبط با موضوع آن مقاله به گنجینه وبسایت شما می افزاید و شما به طور منظم (به طور مثال هفته ای یک بار) یک مقاله بر روی وبسایت خود منتشر می نمائید. این امر از دو جهت قابل بررسی است:
1. مخاطبین وبسایت
بارگزاری محتوا به طور منظم و همچنین بروزرسانی محتوای موجود در یک وبسایت، باعث افزایش اعتماد مخاطبین و همینطور افزایش اعتماد آن ها به شما، به عنوان یک وبسایت معتبر در زمینه کسب و کارتان خواهد شد. به بیان ساده، با تولید محتوا و مقاله نویسی به طور منظم، افزایش مشتریان ثابت خود را در بلند مدت تضمین خواهید کرد.
2. موتورهای جستجو
زمانی که پیکربندی سئوی وبسایت شما به درستی انجام شده باشد، با افزودن هر مطلب جدید به وبسایت خود، این امر به صورت اتوماتیک به موتورهای جستجوگر اطلاع داده می شود و محتوای شما مورد بررسی (توسط موتورهای جستجو با الگوریتم های پیچیده ای که در اینجا به آن نمی پردازیم) قرار می گیرد. نتیجه این امر، افزایش امتیاز وبسایت شما است چرا که یک وبسایت شما در مورد یک موضوع جدید مطلبی منتشر کرده که پیش از آن در این زمینه مطلبی نداشته است. پس تعداد مخاطبین بالقوه بیشتری را خواهد داشت و همچنین وبسایت شما توسط موتورهای جستجوگر به کاربرانی که درباره آن موضوع سرچ می کنند، پیشنهاد خواهد شد.
تولید محتوا و افزایش فروش
حال که می دانیم تولید محتوا و مقاله نویسی به عنوان یک سرمایه گذاری بر روی کسب و کار، به چه میزان مهم و تاثیرگذار است، بیایید ببینیم که این سرمایه گذاری چگونه به افزایش فروش محصولات و خدمات شما منجر می شود.
تصور کنید یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. قبل از اقدام به تولید محتوا، این فروشگاه تنها محصولات خود را معرفی و قیمت گذاری می کرد و مشتریان می توانستند با مراجعه به آن، محصولات را سفارش دهند. اما سوال اینجاست که این مشتریان از کجا می آمدند؟! با توجه به معلوماتی که تا اینجا کسب کرده ایم، می شود حدس زد که این فروشگاه اکثر مشتریان خود را از طریق شبکه های اجتماعی خود و بازاریابی تلفنی جذب کرده بوده و با توجه به اینکه سرویس دهی مناسب،پرداخت آسان، بسته بندی خوب و خدمات پس از فروش خوبی به خریداران می داده، توانسته بود تعدادی از مشتریان خود را به مشتری ثابت تبدیل کند.
روزی صاحب این فروشگاه متوجه می شود که با وجود انجام با کیفیت تمامی بخش های فروش، چند وقتی است که فروش آن افزایش نیافته است و تصمیم می گیرد با مجموعه آرمووب برای مشاوره تماس بگیرد. در زیر، دلایلی عدم افزایش فروش و راه های احتمالی افزایش فروشی که آرمووب در اختیار او گذاشت را می خوانید:

به عنوان صاحب یک کسب و کار (چه فیزیکی و چه آنلاین) لازم است بدانید که منتظر ماندن برای آمدن مشتریان جدید همانند بازی های کازینو شانس کمی به شما برای برنده شدن می دهد. به یاد داشته باشید که می بایست بخش های فروش، بازاریابی و پشتیبانی را متمایز از هم در نظر بگیرید. اگر خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان خود می دهید، این کار به هیچ عنوان تضمین کننده فروش بیشتر نخواهد بود بلکه این کار برای جلب اعتماد مشتریان و شبکه سازی صورت می گیرد. برای فروش بیشتر نیاز به اخذ تصمیمات درست در بخش مارکتینگ و بازاریابی مجموعه خود را دارید. یکی از ده ها کاری که برای پیشبرد اهداف خود در جذب مشتریان می بایست انجام دهید، تولید محتوای مناسب و ترند در مورد کسب و کار و محصولات یا خدماتتان است.
از متخصصین تولید محتوا کمک بگیرید تا با تحقیق در مورد کلیدواژه هایی که در حال حاضر مورد جستجو قرار میگیرند و به کسب و کار شما مرتبط هستند، محتوایی اورجینال برای شما تولید کنند. این محتوا می تواند به صورت متنی،صوتی و یا تصویری باشد. نکته مهم این است که علاوه بر افزایش ترافیک وبسایت خود از طریق این محتواها، می توانید محصولات و خدمات مرتبط را درون آن محتوا جاسازی نمائید و به خوانندگان معرفی نمائید.
اگر کسی از طریق سرچ گوگل به یک مطلب در مورد “جوان سازی پوست” درون وبسایت شما دست پیدا کرده، به احتمال زیاد اگر علاوه بر محتوای رایگان آموزنده، محصولات مرتبط با جوان سازی پوست را به او معرفی کنید، شانس فروش محصولات خود را افزایش خواهید داد. تصور کنید بعد از شش ماه چند نفر از این محتوا بازدید خواهند کرد و چند نفر از بازدید کنندگان، به فروشگاه شما سر خواهند زد و از آن خرید خواهند کرد.
به یاد داشته باشید، پیش نیاز این سیستم افزایش بازدید و فروش، تولید محتوای با کیفیت و معرفی محصولات در جای درست می باشد. تولید محتوا و مقاله نویسی را به عنوان یک پروژه منظم و بلند مدت شروع کنید تا معجزه افزایش بازدید،فروش، و اعتبار برند خود را به چشم ببینید.
ویژگی های تولید محتوا توسط آرمووب
کاملا اورجینال
ما هیچ محتوایی را کپی نمی کنیم. ما محتوا را برای شما تولید می کنیم. موتورهای جستجو با الگوریتم های پیشرفته، به راحتی می توانند تشخیص دهند که یک محتوا کپی شده از محتواهای دیگر است و در نتیجه شانس بسیار کمی برای دیده شدن خواهد داشت.
زمانبندی و نظم
ما برای شما یک جدول زمانبندی برای انتشار محتوا تهیه می کنیم و متخصصین ما در مورد اجرای این زمانبندی و نظم در اجرا بسیار حساس عمل می کنند. چرا؟
زیرا وبسایت ها و صفحاتی که محتوای خود را به طور منظم منتشر می کنند امتیاز بالایی خواهند داشت.
رعایت اصول سئو
یک محتوای بدون سئو همانند یک فرد بدون پاسپورت است که هیچ هویتی ندارد و موتورهای جسنجو نمی توانند آن را اعتبار سنجی کنند.
متخصصین تولید محتوای آرمووب پس از تهیه محتوا، پیکربندی های مربوط به آن محتوا را انجام خواهند داد.
جذاب و مفید
موفقیت یک محتوا از اینجا آغاز می شود که چه ارزشی به مخاطب می افزاید و چقدر برای مخاطب جذاب است تا آن محتوا را تا پایان بررسی کند و به صفحات دیگر و محصولات وبسایت شما نیز سر بزند.
ما این کار را خوب بلدیم!
تعرفه های تولید محتوای آرمو وب
600 کلمه
- محتوای اختصصاصی و اورجینال
- بارگزاری بر روی وبسایت شما
- طراحی تصویر شاخص مقاله
- انجام تنظیمات سئو
- معرفی محصولات / خدمات شما در متن مقاله
- لینک سازی درون مقاله
هنگام تسویه حساب، نام دامنه وبسایت خود را وارد کنید تا همکاران ما پس از تایید پرداخت با شما تماس بگیرند
اگر قصد سفارش بیش از یک مقاله را دارید، در “سبد خرید” می توانید تعداد سفارش خود را تغییر دهید.
1200 کلمه
- محتوای اختصصاصی و اورجینال
- بارگزاری بر روی وبسایت شما
- طراحی تصویر شاخص مقاله
- انجام تنظیمات سئو
- معرفی محصولات / خدمات شما در متن مقاله
- لینک سازی درون مقاله
هنگام تسویه حساب، نام دامنه وبسایت خود را وارد کنید تا همکاران ما پس از تایید پرداخت با شما تماس بگیرند
اگر قصد سفارش بیش از یک مقاله را دارید، در “سبد خرید” می توانید تعداد سفارش خود را تغییر دهید.
2500 کلمه
- محتوای اختصصاصی و اورجینال
- بارگزاری بر روی وبسایت شما
- طراحی تصویر شاخص مقاله
- انجام تنظیمات سئو
- معرفی محصولات / خدمات شما در متن مقاله
- لینک سازی درون مقاله
هنگام تسویه حساب، نام دامنه وبسایت خود را وارد کنید تا همکاران ما پس از تایید پرداخت با شما تماس بگیرند
اگر قصد سفارش بیش از یک مقاله را دارید، در “سبد خرید” می توانید تعداد سفارش خود را تغییر دهید.
تولید محتوا به زبان های بین المللی
مقاله انگلیسی
- محتوای اختصصاصی و اورجینال
- بارگزاری بر روی وبسایت شما
- طراحی تصویر شاخص مقاله
- انجام تنظیمات سئو
- معرفی محصولات / خدمات شما در متن مقاله
- لینک سازی درون مقاله
مقاله آلمانی
- محتوای اختصصاصی و اورجینال
- بارگزاری بر روی وبسایت شما
- طراحی تصویر شاخص مقاله
- انجام تنظیمات سئو
- معرفی محصولات / خدمات شما در متن مقاله
- لینک سازی درون مقاله
مقاله عربی
- محتوای اختصصاصی و اورجینال
- بارگزاری بر روی وبسایت شما
- طراحی تصویر شاخص مقاله
- انجام تنظیمات سئو
- معرفی محصولات / خدمات شما در متن مقاله
- لینک سازی درون مقاله
انواع محتوا
تولید محتوای متنی
پر استفاده و رایج ترین نوع تولید محتوا، تولید محتوای متنی است. در واقع تولید انواع دیگر محتوا نیز نیازمند داشتن محتوای متنی مناسب است. تبلیغ نویسی، توضیحات محصول، مقاله نویسی و… همگی جزو این دسته از تولید محتوا قرار می گیرند.
تولید محتوای ویدیویی
این نوع از تولید محتوا برای کسب و کارهایی که در زمینه های آموزشی فعالیت می کنند، امری حیاتی است. آرمووب در زمینه نویسندگی، طراحی صحنه، تدوین ویدیو، کپشن نویسی و اشتراک گذاری آماده همکاری با شماست.
تولید محتوای گرافیکی
اگر کاربران و استفاده کنندگان کسب و کار شما حوصله زیادی برای خواندن مطالب و تماشای ویدیوهای شما ندارند. بنابراین با چکیده کردن مطالب خود و ارائه آن ها به صورت تصاویر طراحی شده، می تواند جذابیت بیشتری برای آن ها داشته باشد.
تولید محتوای صوتی
اگر دارای کسب و کاری از جنس خبرنامه، پادکست، داستان و نمایشنامه خوانی و از این قبیل دارد، تولید محتوای صوتی می تواند به کمک شما بیاید.
آرمووب در زمینه نویسندگی، ضبط صدا، میکس و مسترینگ و … به شما خدمات با کیفیتی ارائه نماید.
قبل از شروع به تولید محتوا باید بدانید:
قبل از سفارش تولید محتوا به هر شکلی، مطمئن شوید یک برنامه مدون و منظم طراحی کرده اید. آرمووب این کار را برای شما انجام خواهد داد اما بگذارید کمی در باره اهمیت وجودیک استراتژی خوب برای تولید محتوا صحبت کنیم چرا که اگر نسبت به آن بی تفاوت باشید ممکن است سرمایه گزاری شما در زمینه تولید محتوا برای کسب و کارتان، با شکست روبرو شود. این شکست هم مالی و هم زمانی خواهد بود که هر دو از دارایی های مهم یک کسب و کار هستند.
از خودتان بپرسید: “کسب و کار من برای چه کسانی و با چه خصوصیات فکری تولید محتوا می کند؟” همچنین به این سوال نیز پاسخ دهید که: “چگونه و از چه طریقی قرار است یک محتوا برای کسب و کار من مشتری بیاورد؟”
پاسخ سوال اول نیازمند درک کامل صاحب کسب و کار از بازاری که در آن فعالیت می کند، می باشد. در صورتی که نمی توانید صریح، واضح و با چند جمله ساده به این سوال با صدای بلند پاسخ دهید، هیچ کسی نمی تواند به پیشرفت شما در کسب و کارتان کمکی بکند چرا که در این صورت، تمامی تصمیمات شما مقطعی، هیجانی و وابسته به منتطق هایی خواهد بود که به هیچ عنوان قابل دفاع نیستند. در این صورت می بایست زمان مناسبی را برای شناخت بازار و مخاطبان حوزه کاری خود صرف کنید. به یاد داشته باشید که تجربه شاید امری حیاتی برای بقای کسب و کار باشد، اما در مورد بازار کسب و کار باید مطالعه و اطلاعات به روز داشته باشید. جهان در حال تغییر است، بنابراین تمامی انسان ها، رویکردها، متدهای بازاریابی و… تغییر خواهند کرد. پس هیچ گاه تجربیات شما ضامن فروش شما نخواهند بود.
پاسخ به سوال دوم را به عهده ما بگذارید. موفقیت یک کسب و کار آنلاین، در گرو تعامل درست با موتورهای جستجو و به روز بودن تمامی اطلاعاتی است که درباره کسب و کار شما در فضای آنلاین ثبت می شود. اگر در خیابان برای پیدا کردن یک پلاک یا یک کوچه از دیگران سوال می پرسید، این کار را در فضای آنلاین باید با موتورهای جستجو که معروفترین آن ها گوگل است انجام دهید. هیچ پارتی بازی و زیر میزی ای در کار نیست! اگر از گوگل بپرسید “طرز تهیه ماکارونی” چیست، گوگل چندین الگوریتم پیچیده را اجرا می کند و هزارات محتوا در مورد تهیه ماکارونی را به ترتیب اعتبار و مفید بودن آن ها به شما نمایش می دهد. دلایلی که منجر به نمایش محتوای شما در صفحه اول گوگل و بالاتر از هزاران محتوای دیگر در این زمینه قرار بگیرد عبارتند از: کیفیت محتوا و ارائه درست آن به موتورهای جستجوگر، میزان رضایت و مدت زمانی که کاربران قبلی که از این محتوا استفاده کرده اند، اعتبار وبسایت و یا صفحه شما و اینکه به چه میزان منظم و پیوسته در حال به روز رسانی محتوا و افزودن محتوای جدید است، میزان امتیاز وبسایت یا صفحه شما در زمینه کلی آن موضوع (مثلا در مورد ماکارونی، گوگل بررسی می کند که وبسایت شما به چه میزان در زمینه آشپزی و مواد غذایی معتبر است) و صدها فاکتور دیگر که باعث تصمیم گیری منصفانه و منطقی در موتورهای جستجوگر می شود.

اهمیت طراحی استراتژی محتوا
دیدید که وجود یک استراتژی چقدر برای تولید محتوا اهمیت دارد. متاسفانه بسیاری از صاحبین کسب و کار تصور می کنند به خاطر قدرتی که در زمینه فروش دارند، در کسب و کار آنلاین نیز همان تصمیمات سنتی و منطق های بازار فیزیکی قابل اجرا و موفق خواهند بود و می توانند همان روش های قدیمی و سنتی بازار را در فضای آنلاین دنبال کنند. در نتیجه این افکار مخرب، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین به دلیل عدم آگاهی صاحب آن ها از فضای آنلاین و همچنین توجیه های بی پایه و اساس در مورد تصمیماتی که می گیرند، با شکست مواجه می شوند.
به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین باید بدانید که این امر یک دایره بزرگ از تخصص ها و علومی است که برای فراگرفتن هر شاخه از آن، باید سال ها به آموختن آن علوم بپردازید. در نتیجه، بهتر است از کسانی کمک بگیرید که قبلا این دانش ها را آموخته اند و اکنون در این زمینه درحال فعالیت هستند و قطعا کسب و کارهای زیادی را بررسی کرده اند یا در راستای توسعه آن ها تجربه کسب کرده اند. این جا جایی است که باید غرور را کنار گذاشت و با ارج نهادن به کار تیمی، آینده یک کسب و کار را تضمین نمود.

پاسخ به سوالات احتمالی شما:
با توجه به تعداد کلمات کلیدی که در کسب و کار شما مهم است و همچنین حجم محتواهای مربوطه که در حال حاضر در رتبه های بالای گوگل و سایر جستجوگرها هستند، تعداد و حجم تقریبی محتوای مورد نیاز سایت شما تعیین میشود.
خیر. مشاوره برای دریافت خدمات مختلف در آرمو وب رایگان است و پس از دریافت مشاوره، هیچگونه تعهدی برای مشتریان عزیز به وجود نخواهد آمد. البته در صورت تمایل مشتریان میتوانند از خدمات آرمو وب بهرهمند شوند.
آرمو وب مطابق با قواعد و اصول نگارشی و مفهومی بسیار عالی محتوا را به دو زبان فارسی و انگلیسی تنظیم و تولید می کند. علاوه بر این شما میتوانید با مشاهده نمونه کار ها رتبه های محتواهای تولید شده توسط آرمو وب اطمینان حاصل فرمایید.
زمان انجام پروژه سئو برای هر محتوا، بستگی به سختی و سطح رقابت کلمات کلیدی مد نظر کارفرما دارد و با توجه به این معیارها، زمان به سرانجام رسیدن پروژه در ابتدای کار به کارفرما اعلام می شود.
موضوعی که می تواند باعث شود یک سایت، از دیگر سایت ها یک سر و گردن بالاتر بایستد، تولید محتواست. برای تولید محتوا باید سایت های رقیب، رصد شده و محتوایی بهتر و کامل تر از آنها تولید گردد. نوشتن یک محتوای عالی و برنامه ریزی برای آن می تواند به روشی کاملا طبیعی شرایط را برای بهتر شدن رتبه سایت فراهم کند.
دیگر خدمات آرمووب
مطالب مفید مرتبط
No posts found!