شما عزیزان همواره می توانید از طریق واتساپ، ایمیل و تماس مستقیم با بخش های مربوطه، سوالات و مشکلات خود را با همکاران ما در آرمووب در میان بگذارید. دقت فرمائید، جهت جلوگیری از اتلاف وقت و بهره مندی از پاسخگوئی سریع، حتما ابتدا بخشی که مشکل و سوال شما مربوط به آن می شود را شناسائی نموده و سپس اقدام به ارسال پیام نمائید.
اگر در مورد نحوه خرید، تمدید و یا نحوه سرویس دهی خدمات مختلف آرمووب سوالی دارید، می توانید با همکاران ما در پشتیبانی فروش آرمووب ارتباط برقرار نمائید. به این منظور می توانید از یکی از راه های زیر برای ما پیام ارسال نمائید:
چنانچه در حال حاضر مشترک یکی از سرویس های آرمووب می باشید و مشکلی در رابطه با سرویس مربوطه برایتان پیش آمده، می توانید با همکاران ما در مرکز پشتیبانی فنی تماس حاصل نمائید.
در مورد خرید، پشتیبانی، مشکل در محتوا و هرگونه سوال پیرامون مقاله نویسی و تولید محتوا، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:
در صورت بروز هرگونه مشکل، پیشنهاد، انتقاد و سوء تفاهم هایی که با نیروی انسانی مجموعه آرمووب به وجود آمده، از طریق ارسال پیام به مدیریت، به افزایش کیفیت سرویس دهی آرمووب کمک نموده و مشکل خود را نیز برطرف نمائید: